فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
طنز


عکس , طنز , موزیک ... زیبا

 

 

 

 

 دقت کردین جمله “دوستت دارم” سوالی نیست

 

ولی همه بعد از گفتنش منتظر جوابن !

.

.

.

 

 

 

من از دوستام انتظار دارم

 

 

 

تو مواردی که حق با من هست ، طرف “حق” باشن

 

تو مواردی هم که حق با من نیست ، طرف “من” باشن !

.

.

.

 

 

 

اینو بدون که :

 

بدون من هوا سرده الان گرمی نمی فهمی !

.

.

.

 

 

احساسی که راننده ها موقع سبز شدن چراغ قرمز دارند

 

فضانوردان موقع پرتاب موشک ندارند !

.

.

.

 

 

دیشب پشت چراغ قرمز میدون بودیم

 

 

 

دیدم افسر داره یکیو جریمه میکنه که از چراغ قرمز قبلی رد شده

 

یارو گفت سرکار ننویس ندیدمت !

.

.

.

 

 

پسره ۸ سالشه از باباش تبلت میخواد

 

 

 

والا ما ۸ سالمون بود دستمونو گاز میگرفتیم

 

 

 

که جاش بمونه شبیه ساعت مچی بشه

 

به قدری کیف میکردیم انگار ساعت سواچ دستمونه :|

.

.

.

 

هر دفعه که سوار مترو میشم

 

می‌فهمم که چرا وقتی بچه بودیم صندلی بازی می‌کردیم !

.

.

.

 

 

 

شما آقایونی که ادعای پارک دوبل دارید

 

فسنجون هم بلدین بپزین !؟

.

.

.

 

 

به نظر من حرفه ای ترین آرایشگر بالشه خودمه !

 

هر روز با یه مدل مو من از خواب بلند میشم :|

 

.

.

.

 

 

دقت کردین تو این برنامه ها که با یه متخصص یا کارشناس

 

 

 

دارن گفتوگو میکنن، مجری که سوال میپرسه طرف میگه:

 

“سوال بسیار خوبی رو مطرح کردین … ! “

.

.

.

 

 

یکی از فامیلای دورمون اومده عیادت مامانم بهش میگم :

 

 

 

حاج خانوم چای توی لیوان براتون بریزم یا استکان ؟

 

 

 

میگه : ننه من نیومدم یه سر بزنم برم که یه چن روز هستم

 

 

 

با من تعارف نکن توی لیوان بریز برام !!:|

 

فقط تونستم با خیس کردن دمپایی توالت خودمو آروم کنم :|

.

.

.

 

 

یه فولدر خیلی شخصی و خصوصی دارم توی لپتاپم

 

 

 

اسمشُ گذاشتم “غرب از نگاه استاد رحیم پور ازغدی”

 

اینجوری دیگه فکر نکنم کسی بازش کنه :|

.

.

.

 

 

وقتی بچه ای:نمیدونم این بچه چه مرگشه نمیخوابه؟

 

 

 

وقتی مدرسه میری:بمیری بچه،بگیر بخواب صبح میخوای بری مدرسه!

 

 

 

زمان دانشگاه:شبها زود بخوابید که سر کلاس چُرت نزنید!

 

 

 

تو سربازی:خاموشیه!نیام ببینم کسی بیدار باشه!

 

 

 

سرکار:آقای محترم ،تو خونتون بموقع بخوابید که سرکار چرت نزنید!

 

 

 

بعد از ازدواج:عزیزم میشه الان بگیری بخوابی؟!فردا در موردش صحبت میکنیم!

 

 

 

وقتی پیر میشی:بابا تو رو خدا بگیر بخواب بذار ماهم بکپیم!

 

آخر عمری تو بیمارستان:آخره شبِ،بخوابید که صبح زود عمل جراحی دارید!

.

.

.

 

 

بدون شک

 

قرض دادن کتاب یا پول به دوستان باعث می شود آنها به فراموشی دچار شوند !




برچسب‌ها: <-TagName->
| جمعه 19 آبان 1391برچسب:,| 20:33|ziba| |